Referencje - Projekty unijne
Geovita współpracowała z Instytutem Rozwoju Biznesu przy realizacji projektu szkoleniowego „Program rozwoju kadry – Geovita gości wita II”, który uzyskał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Łudzki. Cykl szkoleń trwał od poczatku 2009 roku do końca 2010. Był kontynuacją projketu zrealizowanego w latach 2006-2008 ze środków EFS w ramach SPO RZL – także we współpracy z Instytutem.
ABB Sp. z o. o. współpracowała z Instytutem Rozwoju Biznesu w latach 2009-2010 przy realizacji projektu szkoleniowego „Efektywna Komunikacja w Organizacji”, który uzyskał dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej. Dzięki profesjonalizmowi Instytutu Rozwoju Biznesu, a także doskonałej znajomości wytycznych, zasad oraz procedur, wniosek został przygotowany na bardzo wysokim poziomie i w efekcie otrzymał dofinansowanie z Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Projekt został przygotowany w oparciu o przeprowadzoną analizę potrzeb szkoleniowych Głównym celem projektu było podniesienie wiedzy i umiejętności pracowników Banku w zakresie analizy finansowej, zasad pozyskiwania środków unijnych dla firm, przywództwa, coachingu menedżerskiego i języka migowego. Uczestnicy wysoko ocenili zarówno poziom szkoleń, jak i sposób ich prowadzenia.
Zaproponowani przez Instytut Rozwoju Biznesu wykładowcy oraz grono osób wspierających proces, wykazali się profesjonalną postawą i wysokim poziomem wiedzy merytorycznej. Projekt został przeprowadzony bez zastrzeżeń i z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb Organizacji.
Programy modułów realizowanych w ramach projektu przygotowane zostały z należytą starannością, w oparciu o wyniki ankiety badającej potrzeby szkoleniowe uczestników i ich szefów. Wszystkie sytuacje omawiane podczas szkolenia związane były z rzeczywistym środowiskiem pracy uczestników, dotyczyły sytuacji w banku i produktów BZ WBK. Współpraca z Instytutem na każdym z etapów projektu przebiega bardzo profesjonalnie. W zmieniającej się rzeczywistości biznesowej bardzo wysoko oceniam elastyczność w dążeniu do znajdowania rozwiązań, dotrzymywanie terminów, należytą staranność i dbałość o relacje.
Na każdym etapie projektu, począwszy od analizy potrzeb poprzez realizację szkoleń, aż po finalne rozliczenie finansowe Instytut wykazał się pełnym zaangażowaniem i dbałością o wysoką jakość usług. Kadra merytoryczna Instytut oraz zaplecze organizacyjne to profesjonaliści o kwalifikacjach na najwyższym poziomie.
IBD Business School (d. Instytut Rozwoju Biznesu) realizował projekt oparty na testowaniu innowacyjnego modelu z obszaru zarządzania wiekiem i wiedzą pn. „Aktywni 50+”. W ramach opracowania modelu Wielopokoleniowych Zespołów Uczących się przeprowadzono z należytą starannością następujące usługi badawczo-doradcze: – przeprowadzenie badań dotyczących diagnozy kultury organizacyjnej, postaw wobec różnych grup wiekowych – 617 uczestników, – badania za pomocą grup fokusowych z kadrą menedżerską, zarządem i pracownikami technicznymi – 13 uczestników; – badania potencjału menedżerskiego w oparciu o metodę Development Centre – 8 uczestników, – badania indywidualnymi testami kompetencji: wpływ, postawa pro kliencka, współpraca, gotowość do wkładania wysiłku, nastawienie na rozwój, uczenie innych – 45 uczestników, – wdrożenie w praktyce dwóch prototypowych Wielopokoleniowych Zespołów Uczących się – działania doradcze w zakresie wsparcia wdrożenia nowych rozwiązań zarządczych z zakresu zarządzania wiedzą i wiekiem do struktur organizacyjnych. Usługa została zrealizowana w sposób należyty. W związku z powyższym rekomendujemy IBD jako profesjonalnego partnera w zakresie usług badawczych oraz doradczych.
Instytut Rozwoju Biznesu realizował w terminie od 1 listopada 2011 r. do 31 października 2013 r. projekt szkoleniowo-doradczy, pt.: „Synergia – Akademia rozwoju kadry Orange Polska” [współfinansowany ze środków EFS]. (…) W projekcie udział wzięło 2.110 osób. Zrealizowano 290 dni szkoleniowych. W ramach usługi przeprowadzono również doradztwo na temat budowania ścieżek karier dla 404 osób.
Biuro Kadr i Szkoleń Urzędu m.st. Warszawy potwierdza, że firma IBD Business School sp. z o.o. prowadziła koordynację organizacyjno-logistyczną Programu rozwojowego dla wyższej i średniej kadry kierowniczej Urzędu m.st. Warszawy, w odniesieniu do grupy uczestników nieprzekraczającej 250 osób. (…) Narzędziem wspierającym (…) koordynację byłą platforma on-line IBD Business School służąca do administrowania procesem zapisów uczestników na poszczególne szkolenia. Potwierdzamy, że całość powierzonych zadań zrealizowana została należycie, z uwzględnieniem obowiązujących wymogów jakościowych i terminowych.
- 1
- 2
Pragnę wyrazić uznanie dla profesjonalizmu i bogatej wiedzy teoretyczno-praktycznej oraz zaangażowania i elastyczności w dostosowaniu się do potrzeb uczestników szkolenia większości Trenerów realizujących program Akademii. Polecam Instytut Rozwoju Biznesu jako Partnera dysponującego potencjałem do fachowej i sprawnej organizacji usług szkoleniowych.
Jako psycholog i trener zajmujący się rozwojem pracowników, firm i organizacji, zależało mi na poszerzeniu swojej wiedzy, zebraniu inspirujących pomysłów i skonfrontowaniu swoich własnych doświadczeń, z wiedzą i doświadczeniem ekspertów rynku HR. Program „Akademii Zarządzania Kapitałem Ludzkim” oceniam jako udaną i satysfakcjonującą próbę przedstawienia najważniejszych aspektów ZZL.
Szkolenia zostały przeprowadzone zachowując wysoki poziom merytoryczny, a profesjonalni i doświadczeni trenerzy oraz dobra organizacja i logistyka, stworzyła przyjazną atmosferę sprzyjającą nabywaniu wiedzy i doskonalenia umiejętności.
Warto podkreślić dobre przygotowanie merytoryczne osób prowadzących ten projekt, m.in. Magdalenę Olechnowicz, Gerarda Opiełkę, jak i ich zaangażowanie, szybkość reakcji na powstałe zagadnienia, dostępność oraz jakość przygotowanych materiałów. Słowa podziękowania kieruję również do Anny lzdebskiej, która wykazała się profesjonalizmem w koordynacji działań związanych z projektem i zawsze służyła pomocą i dobrą radą.
Szkolenia w ramach projektu „Przywództwo w biznesie – doskonalenie umiejętności menedżerskich II” zostały przeprowadzone w profesjonalny sposób, a prowadzący wykazali się dużą wiedzą merytoryczną z dziedziny umiejętności menedżerskich, jak również znakomitymi zdolnościami trenerskimi. Poznane w czasie szkolenia umiejętności pozwolą nam na znaczne podniesienie poziomu zarządzania.
Zajęcia realizowane były z dużym zaangażowaniem oraz na wysokim poziomie merytorycznym i organizacyjnym. Trenerzy wykazali się umiejętnościami interpersonalnymi i elastycznością. Podczas zajęć uwzględniono zagadnienia, o które pytała grupa. Nabyta podczas szkoleń wiedza z pewnością znajdzie zastosowanie w naszej pracy zawodowej.
Rzetelna wiedza i doświadczenie prowadzących szkolenie „Akademia zarządzania MMP” umożliwiły mi przyswojenie szerokiego zakresu wiedzy i wielu niezbędnych informacji dotyczących wskazanego zagadnienia. Chciałbym również podkreślić duże zaangażowanie Instytutu oraz chęć pomocy doradztwa nawet po zakończonych zajęciach.
Instytut Rozwoju Biznesu zorganizował szkolenie współfinansowane z EFS w ramach projektu „Doskonalenie i profesjonalizacja kadry zarządzającej mikro i małej przedsiębiorczości Małopolski”, w którym mieli przyjemność brać udział przedstawiciele naszej firmy. Całe przedsięwzięcie było bardzo dobrze przygotowane, zarówno od strony logistycznej, jak i merytorycznej.
Uczestniczyłam w cyklu szkoleń „Warsztat skutecznego menedżera MMP”, współfinansowanym z Unii Europejskiej w ramach EFS, zorganizowanym przez Instytut Rozwoju Biznesu. Szkolenia były prowadzone profesjonalnie oraz zaspokajały moje oczekiwania. Trenerzy w sposób jasny i zrozumiały przekazywali posiadaną wiedzę oraz swoje dotychczasowe doświadczenie zawodowe.